Packa

Ska strax åka till Kvirre för att packa ihop lite saker som ska med imorgon när vi åker. Måste även ta hem lite schabrak och tvätta så att dom är fräscha!
Vi åker alltså till Stina,Mårten och Angelica imorgon för lite stalljobb med hästarna osv, ska bli underbart!
Vi kommer att vara där i en vecka och jobba,rida o bara umgås, dom är så jädrans trevliga människor:)

Nu skall man bara komma ihåg vad som ska packas med, alltid lika frusterande när det känns som att man glömt något, fast å andra sidan så är jag inte så kinkig, har ju inte direkt en hel lista med "vitaminer,tillskott osv", jag och Kvirre kör på simpelt :D
Sedan så vet jag inte om jag kommer att ha internet under veckan som vi är där, iallfall så kommer jag inte kunna lägga upp bilder tror jag, fast ´kan ju förska fixa för internet vet jag att dom har, men sen så är det ju en kod och grejer om man själv ska kunna logga in osv.
Men vi kommer iallfall ha det super bra tror jag, så får se hur uppdatering blir under den närmaste veckan:D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0