Presentation?

Jag vet inte om jag någonsin har gjort en presentation?  Jaja vi kör en liten nu!

Mitt namn är Felicia Götze, fast går under smeknamnet "Lisse". Jag är nu 17 år gammal och fyller 18 den 14 Januari 2013! Jag har ridit ända sedan jag var cirka 6 år gammal och har aldrig tröttnat. Började på Vallentuna ridskola då men bytte över till Högvreten som ligger i Upplandsväsby vid (oj har totalt glömt vilken ålder det var vid, men kanske 11 tills jag var 13?) bytte då tillbaka till Vallentunda Ridskola som jag rider på än idag. Rider även min farmors häst Vicken Kvicken (Kvirre) sedan 4 år tillbaka och man kan säga att han är som min egna häst. Han är faktiskt 20 år nu och en travare som är ridhäst. För mig är han det bästa som finns och jag älskar honom mer än jag älskar mat (vilket jag VERKLIGEN gör).
För mig är dressyren väldigt viktig och väldigt rolig så jag skulle nog säga att jag väljer den framför hoppningen, men hoppning är också roligt.
Ja det var väl iallfall en liten presentation som får duga! :D


Här har vi Kvirre!

Lilla grisen!
 
En bild från förra sommaren på oss!

Våran första och sista tävling!

Krulisen!

Jag själv i ett väldgit oattraktivt format
 
Kvirrisen i höstas!

Kvirre och jag i våras!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jossan

Ser jättetrevligt ut tycker jag!! :)

Svar: Tack så mycket, detsamma!:)
None None

2012-07-15 @ 21:53:31
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: Nora

SV: Tack, Kvicken är också jättefin! :)

2012-07-16 @ 10:06:07
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0