Runhoppet

Idag har jag varit och kollat på hemma klubbens Vallentunas Runhopp! Det är super kul att kolla på storhäst tävlingar där hästarna verkligen kan hoppa! Alla (dom flesta) är så sjukt duktiga och visst så krävs hästen och blablabla men samtidigt så krävs modet, vilket jag inte vet om jag skulle ha för de högre höjderna, beundransvärt faktiskt, riktigt kul att kolla och beundra dock, kanske i framtiden om man köper sig/hittar en bra hopphäst så kanske man kan ge sig ut på lite tävlingar, sjukt skoj ju!
Kvirre och jag skulle säkert klara 1m bana utan problem för han är så jäkla go, vill verkligen, men det återstår nog att bli en dröm, allt kan ju inte bli verklighet ;)

Höppa kan han jö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0