Schemat

Hostade precis upp släm på datan, trevlig morgon/dag!

Jag ska berätta en liten historia som hände vid 11 tiden när jag låg och sov. Jag ligger och sover med öppet fönster när jag hör mamma sätta igång ett låtande redskap, nämligen gräsklipparen, din värsta fiende på morgonen. Iallfall så står hon utanför mitt fönster ett bra tag men så hör jag något börja smattra mot fönsterrutan och gräsklipparen stängs av. Jag kikar ut genom fönster för att se vad det är som låter så förbannat, men ser ingenting förutom lite moln och en strålande sol, försöker somna om men blir förundrad över ljudet, vad kunde det vara? Så reser mig upp igen och kikar ut, då regnar det?
Jag blev så förvirrad, för jag hade ju inte sett något första gången? Nej men min morgon blidde förvirrad så valde att somna in tills nu, utvilad och klar för dagens bravader!

Jag ska åka till stallet strax för vid 4 ska jag och famila åka till Kista och käka och sedan kolla på BIO!
Vet inte vad jag ska rida för något idag, eller jag kanske ska longera ett pass? Återstår att se, HEJ SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0