Snart bär det av

Hejsan!

Idag vakande jag runt en klockan halv ett(seg som man är)... fan så lat man e egentligen..
Men som sagt idag åker vi,vi rullar väl iväg klockan 5-6 eftersom att päronen jobbar, sedan tar det väl en timme och 20 min att åka dit vi ska med transporten, det ligger alltså mellan enköping och sala, blir som en liten roadtrip.
Vi måste även ner till Lindholmen och hämta transport då vi hyr en, har ingen egen då jag varken tävlar Kvirre eller "brukar" åka iväg med honom, då kan man lika bra hyra en för 250 kronor!
 
Kameran följer självklart med och om jag känner min vän Kajsa rätt så kommer hon fota lilla minsta hon ser med den, can't blame her! Åker alltså ner med mina två bästavänner vilket ska bli skiiiiiiit kul, att bara andas hästar varje sekund, mumsfillibaaaabba!
 
Vet inte om jag kommer kunna blogga för att som sagt, internet och tekniken kanske inte vill sammarbeta, och sen så tycker jag att blogg.se på mobilen är skit, 99% av tiden får jag inte upp bilder och nu på senaste kan jag inte ens logga in, så allt hänger på denna kära fina underbara dator!
 
Seee ya!
 
Jg och grisen i vintras, liten jacka jag har va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0