Yes, internet funkar!!

Dom hade internet utan lösenord, YES! Kan ju uppdatera lite då :D

Kvirre tog 45 min att lasta idag för han är rent utsagt en liten pussy... Men sen när han väl går in så är det nemas problemas. Nu står dom och äter i stallet och det är två små pojkar här i  8 års åldern som är jäkligt roliga måste jag säga.
Sitter nu i husvagnen oh lyssnar på spotify och sjunger med, fan så gött det är!
Imorgon blir det upp vid 8 kanske och fodra hästarna, sedan vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut, kommer vara ruskigt skönt alltså, landskapet här är *to die for*, på riktigt!
 
Lite bilder då!
 
Står då i husvagnen när jag tog denna bild, OK utsikt!
 
In till gården
 
Föööölisen
 

Jag och vän Kajsa
 
Satte mig i gräset ett tag osså
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0