Hahaha

Hittade bilder från 2009 när jag rider Kvirrisen! HAHAHAH, dom är ju jätte snyyyyggaaaaaaaaaaa




Slirrigt hår




handen upp i vädret








Här är han ju lite snygg


Biffen


Mina händer flyger och han är ganska bra steg här


...

Jag kommer ihåg det här ridpasset jätte väl, även fast det var 3 år sedan! Han är vacker


Kolla dessutom steget över de här bommarna 0.o




Hahahaha han ser helt galen ut


Hoppa kan han!






Oj vad han flyger!

Hahah det här ridpasset kommer jag också ihåg så väl, han är faktiskt riktigt kvick i benen när han hoppar, därav namnet kanske? Kvicken är kvick? Okej vad håller jag på med.. hehe
Nej ,men de flesta jag hoppat för tycker att han är as cool, även fast han kanske inte har så bra galopp och sådär så tycker dom att han är en jäkligt cool teknik, kan inte annat än hålla med!


Och ja såhär ser han ut idag! Han är tammefan vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0