Ja man är ju inte på topp

Mina systrar tog ju studenten igår, man mår ju sådär bra idag kan jag ju säga! Blir antingen bara att ligga hemma eller försöka mig ta en tripp till Stallet vilket är ytterst tveksamt.... Är lite sugen på att rida men min kropp säger ifrån rätt rejält faktiskt, får se om det blir en ändring inom en timma!
Ska iallfall komma tillbaka lite till verkligheten nu och börja komma in i rutiner, inte festa så mycket och sådant, utan mer ta min tid i stallet och börja träna igen, känner verkligen att jag behöver komma in i den perioden igen!

Juste den 24 Juni ska jag även på "afterwork" ridläger på Veda med min fina vän Sofia Killander, ska bli riktit skojsigt, vet inte vem det blir till ridningen bara? Enligt Malin skulle jag få storhäst iallfall, men det får man se hur det blir med det ;)


Lägger upp en äcklig bild på mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0