Kvirrisen

Ja lite uppdatering om Kvirre nu när jag ändå är pågång och skriver så extremt långa inlägg, kan lika bra fortsätta!
Kvirrisen mådde inte så jätte bra i (Torsdags?) Jocko min kusin smsade och sa att han ligger ner i boxen,har inte ätit och bajsat. Jag blev såklart väldigt orolig men hon höll mig upptaderad vilket kändes bra, dock började massa tankar fara runt i mitt huvudet, man lyckas alltid på något sätt komma på de hemskaste men han klarade sig bra över natten i allfall och var sitt vanliga jag dagen därpå. Passade på att gå ut och gå med honom och jag kan säga att han har aldrig varit så nerkärad i gräs förut, han åt och åt och jag kollade på...
Igår red jag iallfall ut, det var super mysigt och jag kände att han är precis som han brukar vara, världens bästa och underbaraste!
Idag red jag inte för det gjorde en annan som rider honom på Måndagar som heter Ulrika, hon rider honom för det är den ända hästen hon vågar rida och självklart säger man ju inte nej, vet ju själv hur snopet det skulle kännas om den ända hästen man vågar rida inte skulle tillåtas av "ägaren".

Ska iallfall sätta igång snart igen lite fint med honom, så mer uppdatering kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0