Sista dagen


Ja igår var då sista dagen på Veda, lektionen gick sådär för jag var så trött i kroppen att jag inte orkade varken tänka eller rida mitt bästa, så det blev lite halv pannkaka ibland, men då saktade jag bara av och pustade ut, även magnus sa att jag fick vila om jag ville, tror han såg att jag var helt slutkörd!
Har lite halv dåliga bilder att bjuda på också, bättre än förra gången iallfall!
 

hahaha fan vad dålig bild
 
 
 

Och sen har vi den personliga favoriten, så här ser det ut när det går som bäst:

Här är han riktigt snygg och det är sådär det brukar kännas, fina killen!

Igår fick jag dock väldigt ont i ryggen av någon anledning så idag kunde jag inte rida Kvirre, har bett min vän Kajsa att göra det i någon/några dagar nu tills jag känner mig bättre! Unnade mig iallfall lite hästshopping och införskaffade mig en ny kavaj som är väldigt fin och ett schabrak och benlindor som "hör ihop", mycket fint!


Älskar färgerna, är dökär!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0