Tagg på att blogga

Är faktiskt rätt pepp på att blogga nu för tiden, iallfall vissa dagar, typ som denna dag!
Har dock ingenting att blogga om typ, känner inte att det är så viktigt för min del att lägga fram jätte mycket åsikter eller "dagens outfit" för ett ryttarekipage... Tycker själv inte att det är så intressant att läsa om.
Jag tycker om att läsa om HÄSTAR, hur ett ridpass gick, eller liksom få lära känna dens bloggs häst jag läser om, men jag själv har ingen vidare struktur på denna blogg, det ba flyter, lite som jag själv..
Men men, har fortfarande skeva tankar om jag ska dra till stallet eller inte.....
YEEES, Jocko ville rida med mig så jag rider med henne ( haha om ni undrar så frågade jag henne nyss därav skitzofrenerin i detta inlägg)...
Hehe yes, mys att rida med någon iallfall :D


Här har vi polarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0