Duktiga hästen+Fina vädret = <3

Kom precis hem nu då efter en mysig mysig ridtur i det fina vädret. Man blir så sjukt jäkla glad av det må jag säga! Hade en t-shirt på mig och en ganska så tunn jacka (vedajackan) och shit vad skönt det var, jag behövde verkligen INTE ha mera kläder på mig, det räckte gott och väl!
Red först runt foderbyhagarna och sedan på deras ute volt!
I början var han ganska okoncentrerad (vår känslor kanske?) men efter ett tag när jag fått styr på honom så var det underbart!
Solen sken rakt på oss och allt kändes bara så himla mysigt, älskar dessa dagar när man bara är glad rakt igenom! :D Red i genom programmet två gånger oxå och det gick helt OK, när jag ska sitta ner i traven så måste jag ha ett lite undertempo för annars studsar jag som en liten boll, hehe, men han hittade takten fint så det var lugtn ;) Galoppen i vänster var oxå super bra, höger är ju lite kantig som sagt men det gör inte så mycket, han är världens finaste ändå:D
Red kanske i 35 min på volten och jag ska nog ta och säga er att fan vad SVETTIG jag blev, kände hur jag fick röda flammor i ansiktet, kokade över där ett tag, men det är POSETIVT, så jag klagar inte!


isigt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0