Eller fan, kör ett till inlägg

Känner att jag vill kasta upp lite mera skit på bloggen, kanske skulle vara intressant att berätta lite om mig själv eller något i den stilen? ( inte för att jag är så intressant men något kan man alltid klämma fram ).
Jag är född 14 Januari 1995, fyllde 17 detta är (2012 för er som är lite slowminded), har ridit sedan jag var fem år gammal, eller skulle inte kalla det ridningen men började sitta på en pålle då iaf.
Började på Veda och red där tills jag var 12? år gammal, sedan bytte jag till Högvreten ridskola för att jag helt enkelt inte tyckte att jag utvecklades så mycket på Veda, hade världens dåligaste ridlärare då ( inga namn nämns)...
Red på Högvreten i cirka två år tills dom bestämde sig för att byta sälja alla ponnyer. Red för Mirre Hodell då som gjorde så att jag utvecklats sjukt mycket under åren, har mycket att tacka för till henne.
Hittade min drömponny på Högvreten iaf som hette Turnpike Smokey (bild kommer där nedan), men som sagt alla ponnyer såldes och det var bara att flytta tillbaka till Veda igen med mina polare, Jocko,Kajsa och Linnea.
Vi började i en hoppspecial för min nuvarande ridlärare Magnus Hamilton, den första ponnyn jag red då var Anastasia (bild kommer där nedan).
Nu har jag ridit på Veda i 3-4 år och kommer aldrig att byta stall, alla är sjukt trevliga och älskar att rida för Magnus, flummig grabb det där...
Har även ridit för Malin Hamilton och båda två är så annorlunda att rida för men sjukt duktiga, helt sjukt faktiskt hur mycket vi alla på veda har utvecklats pågrund av dom.
Har även ridit Kvirre i fyra år tror jag! Han är min farmors travare som jag började rida för skojsskull när jag var lite mindre en nu har det blivit allt mer och mer seriöst, han är min dröm, kan inte önska mig något annat än honom, han betyder så mycket för mig.Det är en sån sjuk känsla att verkligen känna att man passar ihop med någon så bra, alla borde få uppleva det någon gång, magiskt.
Menmen, sen har jag även varit på lite ridläger, åkt iväg och jobbat, ridit utomlands på cowboy hästar, (eller det vet jag inte om dom var, men lite coolt iaf, RANDOM FACT), men allt sånt där tar evigheter att skriva om, det orkar jag inte, har skrivit alldeles för mycket nu känner jag! -.-
Jaja, jag älskar iaf hästar och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dom, thats it, im over and out! ;)

Turnpike smokey


Orkar inte leta fram en bild på Anastasia, men hon ser typ ut som smokey, eller kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0