Fan vad lat jag är

Ibland är jag bara så jävla LAT! Hahah helt sjukt Asså... Idag hade jag iof idrott och körde för fullt, blir så jävla taggad när det är tävling vilket vi hade idag, en 7kamp, blir lite utav en durassel kanin 0.o dagens idrott resulterade iaf i att jag är helt slut körd just nu, vill sova helt ärligt faktiskt men blir så jävla svårt att sova sen då!

Idag hade jag planerat att rida med Jocko men kroppen säger emot, fötterna gör ont och allt är bara allmänt energilöst, hatar dessa dagar, men känner sig inte nyttig till något!

Men nästa vecka har jag tema vecka vilket betyder att jag har många lektioner på veda vilket ska bli roligt, slutar tidigare då också, JIPPI!

Kommer nog bli ett par inlägg idag faktiskt, är sugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0