Fredagen

Orkade aldrig skriva inlägget om ridningen på Twist i fredags för har inte använt datan och orkade inte skriva på mobilen, blir så förbaskat långtråkigt...

Men iallfall så var hon den normala Twist som jag älskar, lugn och sammarbetsvillig!
Allt gick susen och vi red för Malin Isaksson vilket var väldigt roligt så att jag kan hämta lite olika tips ifrån ridlärare. Måste även säga att hon var sjukt fin i galoppen också, hej och hopp vad hon hittade takten och började arbeta neråt i formen väldigt fint, även i höger gjorde hon det vilket var ett mirakel i stort sätt!

Jag tror att detta kan bero på att jag inte krävde så oerhört mycket av henne på en gång utan jobbade fram henne i en låg form och arbetade henne sedan bara något uppåt,det var verkligen super!
Fick även beröm för att jag hade så mjuka och fina händer när jag red henne vilket för mig är det viktigaste, hon sa även att hon såg väldigt trevlig ut och att jag red väldigt trevligt vilket är skönt att höra sesådär ibland :D

Jag är stört nöjd och vet på ett ungefär vad som jag ska jobba på framöver, TUMMEN UPP!

image description

Ser även fram emot att börja rida på utebanan så att man kan ta lite fräcka bilder, de ända jag har är de här tråkiga ifrån ridhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0