Hästmänniskor -.-

Vissa hästmänniskor är så irriterande. Speciellt alla dessa hästbloggar som skriver på ett sätt som om att dom är "bäst" på det dom gör.
Jag själv gillar att analysera över Vissa saker och skriver ner dom men jag gör det nästan aldrig på ett "jag är bäst" beteende sätt så att det låter som om att man kan allt som har med hästar att göra eller ridningen.
Man blir kanske liiiiite irriterad på hästfolk ibland, som när jag var och tävlade på veda i söndags. Det var 6 ekipage som tävlade varav 3 stycken var där i tid ( ja och Jocko, rebecca), vi var de som fick bygga fram banan och allt sånt som ALLA ska hjälpa till med, Nää då kommer de andra tävlade mycket senare men sen var det även en som står ch kollar på när vi byggerbanan? COME ON, du ser att vi står där och bygger men ändå kommer du inte ut och hjälper till, *facepalm* på den.

Sen har vi även några som konstant skriver om hur mycket hästar dom rider och om hur bra dom är, lägg ner, om du nu är så bra så ska du fan ha så mycket vett att du kan lägga fram det på ett schysst sätt, du blir mer uppskattad då kan jag lova.

Sen finns det en del andra saker men det känns inte helt rätt om att skriva om då det gäller någon/några jag känner, men det känns inte nödvändigt.

Jag är en ganska tolerant och förstående person men även jag kan bli irriterad ibland, och då visar jag det men har lärt mig på senaste att det inte är lönsamt att ta upp allt man tycker är fel för då blir det en jävla massa.

Skönt att skriva av Sig iaf och skönt med ett seriös inlägg, är ju annars lisse rakt igenom, alltså inte speciellt seriös, men ibland så uttrycker även jag mina tankar och då jävlar blir det fullt ut :D

Så för att avsluta detta inlägg, om du redan vet att du är en bra ryttare så behöver du inte skriva som om att du är THE BIG THING, du behöver absolut inte skryta om hur mycket uppmärksamhet du får, för folk vet det redan. Till sist var ödmjuk och framstå som en trevlig och jävligt skön brutta/kille så blir det lättare att umgås med dig ;)
OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0