Ingen ridning idag :(

Hade verkligen tänkt att rida Kvirre idag eftersom att det är så sjukt fint väder! Men Jocko MY KUSIN (BROTHER).. sa att dom ska vaccineras idag så då ska man ju inte rida! :(
Det sög ju, var rätt taggad också, får se när jag kan rida igen då, aja kan ju vara skönt för honom att få vila lite, har ju tränat på rätt bra i två veckors tid nu inför tävlingen och så!

Vill att det ska bli sommar NU, allt är så jävla trevligt då! Fina bilder, mindre kläder på både en själv och hästarna, man kan helt enkelt hitta på mycket mera! Saknar alla uteritter som man gör, förra året red jag med Kvirre ända bort till veda vilket tog 3 timmar sammanlagt, fan vad mysigt det var!
Men inte hänga läpp nu inte när våren är påväg :D

Har ju som sagt anmält mig till ett läger på veda nu som heter "After Work" som är i 3 dagar och ett pass på 75? min varje dag :) Ska bli super roligt! Killander berättade även för mig att Malin sa att jag skulle få rida storhäst?Skulle inte vara så pjåkigt men tror att Magnus kommer att kriga för att jag ska få Twist faktiskt ;) Återstår att se!


Hahahaah jag och äckliga stallkatten Curry, fast hon är fin ^.^


Fina Ludde innan KM förra året!


Gulle


Denna isiga regnbågs slashen skulle jag vilja smaka förövrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0