Inväntning av Killander

Efter ridningen åkte jag och Killander och tankade på macken i vallentuna centrum, köpte sibylla mat(TACK KILLANDER) och nu är hon hos sin "medryttarponny" om man ska säga så.
Inväntar henne så att vi kan åka till Kvirre, hon ville följa med och fota idag faktiskt så det är ju perfekt nu när man har hela eftermiddagen framför sig, vet dock inte när hon är klar men tänkte börja med ett arbete som Magnus delade ut till oss idag!
Det ska handla om vad vi kan förbättra inom det programmet vi rider (L:B1). Vi skulle ta de hästarna vi red idag och försöka fokusera på de bristerna dom/vi har och skriva en uppsatts om hur man skulle kunna lösa de problemen så att man utvecklas!
Jag red ju Twist så det är perfekt för mig eftersom att det är henne jag vill tävla i framtiden lite mera, vet på ett ungefär vad vi måste jobba på så hoppas att uppsattsen går hyfsat fort att skriva ;)


Haha random bild på mig och einstein när jag vara i London sommaren 2011 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0