Irriterad

Det är rätt sjukt hur mycket man kan störa sig på en människa faktiskt, inte för att den är en hemskt person osv utan bara för att man helt enkelt inte klarar av dens beetende.
Det kommer till en punkt när man helt ärligt inte orkar bry sig längre, vilket jag heller inte har gjort speciellt mycket men om personen som man är oense med inte ens har mage till att försöka reda ut saker och ting utan bara tror att det ska "flyga i väg med tiden" så är det fel, englit mig är det så fel det kan bli, men det är bara min åsikt, vet att många känner detsamma, men nej förfan, inte behöver jag någon som jag har fått att må så dåligt,komsikt faktiskt ;)

Jag gör mina val här i livet och andra gör sina, hoppas bara ett denna människa en dag ska inse att problem kommer ALDRIG att upphöra och de kommer INTE att försvinna bara för att man är konflikträdd och gör sig själv till ett offer.
Herre min jesus vad drygt det är men ändå så mår jag så jävla bra, konstig kombination men det här är väl känslan när man är fullt medveten om att man inte gjort något fel så det finns egentligen bara ett skratt i det hela, jag kommer alltid att stå för min handlingar och om DU inte kan det, då får du klara dig själv från och med nu :)
KRRRRAAAAMIIIIIS


Lite så här känner jag just nu, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0