Lägg ner

Fattar faktiskt inte varför alla ska vara så jäkla dramatiska på sina bloggar xD tex om man inte skrivit ett inlägg på 1 dag då blir det en massa- "gud förlåt för att jag inte har bloggat, men det ska bli en förbättring på det, fast ändå det är mitt liv och jag bloggar när jag vill, det är det som är så skönt med att ha en egen blogg". Sånt där skit läser man varje dag på bloggar, och det är alltid samma, börjar bli lite uttjatat.
Jag har denna blogg för att jag vill skriva av mig, sen om någon vill läsa den så jaförfan, läs på, men over all så är det mest en skräpblogg som jag har för att kolla tillbaka på i framtiden, rätt soft ju!

Iaf, dramatiska bloggare är en DISS med storabokstäver och fet textstil, bara det säger ju rätt mycket!

Jaja, ska iaf åka till Kvirre runt en klockan tre, rida lite i det fina vädret och sen bär det av till veda för lektion, hoppasju såklart på Twist, var ett tag sedan jag red henne! :(

Lägger in lite roliga 9gaga bilder, kände att jag vart lite over kill serious där uppe 0.o





HAHAAH TRUE STORY


HAHAH GET IT?


Nämen tjenare DORA


vänder mig ut och in av skratt alltså




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0