Skön dag!

Slutade runt en klockan 12 idag så drog direkt med Jocko till stallet och vi bestämde att dra av dom täckena ett tag innan vi tog in dom sp hann vi plugga lite samtidigt också :)

Har legat runt en 13+ idag och allt jag kan säga är att shit vad varmt det var att rida och eftersom att jag har mina ridklädde uppe på Vega så red jag i ett par mjukisbyxor, en t-shirt och Vedajackan men den åkte av efter ridpasset då hela jag var lökig! Är faktiskt på väg hem just nu ifrån stallet och allt jag kan säga är att kvirre betedde sig toppen, han är så finkänslig så gjorde många skritt-galopp fattningar och han gjorde klockrena varenda gång!
Hade även hopp/allround sadeln vilket jag tycker är svår att rida i normalt vis men som sagt han var så stadig och fin s hade inga problem med att hålla balansen!
Mår förresten på topp, har nog aldrig mått så bra faktiskt, solen skiner, sommaren är påväg, jag har världens bästa häst och vänner, kan inte begära så mycket mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0