Skriver bara av mig lite

Det finns dagar som är bra och vissa som är sämre. Jag har valt att ta vara på de bra dagarna då jag har haft alldeles för många dåliga.
Jag är trött på dåliga dagar, jag behöver inte dom, jag kan inte tänka negativt längre om någonting, jag kan tänka posetivt och det tänker jag fortsätta att göra, tänker inte sätta mig själv i någon onödig skit där jag mår dåligt, bättre att njuta av det livet man fått och verkligen leva det till det yttersta.
Vad jag menar till det yttersta är inte att man ska resa utomlands varje dag och upptäcka nya platser, jag menar att man ska fokucera på att göra sånt man mår bra över, även fast det kan vara små saker som att gå till gymmet, äta kladdkaka (skämt åsido?) eller som i mitt fall, vara med hästarna.
Jag mår bra då, det är min trygghet och där jag mår som bäst så även om jag faller in i en svacka så tar jag mig upp ur den fort igen, från och med nu.
Känns så underbart att må bra konstant, alla borde testa det någon gång!


Just smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0