Snart bär det av till Kvirre

Ska alldeles strax åka till Kvirre och rida lite, samt öva på programmet som ska ridas imorgon. Är faktiskt sjukt taggad, det ska bli så himla roligt att bara få en bedömning :)
Ska åka och hämta transporten som vi får låna av Lotta vilket är väldigt snällt och sedan ska jag väl putsa lite på hans utrustning. Tycker faktiskt att alla förberedelser är så sjukt roliga, man känner sig så himla duktig xD

Imorgon startar jag som första start i L:B1, det är dock bara 4 starter så det passar mig och Kvirre väldigt bra eftersom att jag bara vill testa på hur det är, så att säga.
Ska vara på veda runt en halv nio, så blir en tidig morgon, hoppas bara på att han är lätt att lasta imorgon.
Åkte iväg med honom i sommras för att jobba och det tog ett litet tag att få in honom i transporten, men så länge men är lugn och låter det ta sin tid och inte stressar på honom så ska det nog gå fin fint.
TAGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0