Sugen

Måste fasn erkänna att jag är brutalt sugen på att hoppa nu... Visst, jag är inte en hoppmänniska, men ibland så känner jag bara att jag verkligen vill hoppa.
Det var länge sedan jag hoppade nu, cirka 3-4 månader sedan?
Hoppade i en hoppspecial förut men bytte till en "dressyr tävlingsgruppen", har dock möjligheten att få börja i en hoppgrupp igen, men då blir det nog på storhäst, vet inte riktigt om jag är redo för det än...
Hahah men iaf ska försöka få lite hoppning med mig snart iaf, förhoppningsvis så gör vi det på Veda när vi har tema vecka vilket innebär att vi har MÅNGA dagar i stallet :D


Lilla trocadero och jag hoppar, det var ett tag sedan nu, men jäklar energi han hade då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0