Teorin

Idag hade vi teori i stallet på morgonen. Vi hade Malin och vi pratade mycket om vilka termer man ska använda sig av när man pratar om ridningen, det ska vara enkelt genom att använda sig av "ridspråket" vilket tar tid att lära sig.
Anledningen till varför vi gjorde det var för att det kommer att hjälpa oss mycket i ridningen sa Malin, man får ta henne på orden och hoppas att det stämmer ;)

Jag brukar faktiskt inte tänka så tekniskt är jag rider, jag brukar mera gå på känslan och det brukar funka bra men tex idag när jag skulle försöka förklara hur jag gör när jag rider en skänkelvikning så gick det ju sådär kan jag säga... Man blir lite tagen "off gard" så att säga och tappar förmågan till att tala, mycket bra att öva på faktiskt måste jag erkänna :)

Har även anmält mig till "after work" ridläger på veda V. 25 17-20, ska bli super roligt faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0