Dagens att göra!

Idag skall jag åka till Kvirreponken för han är nämligen själv hela dagen och natten tills imorgon, han ska alltså få sova själv i stallet för första gången för min kusins häst Finnegan ska sova borta pga träning! Undrar hur detta kommer att gå ;) Kommer iallfall hålla honom sällskap hela dagen, först ett riktigt härligt ridpass (har dock inte bestämt mig för vad än) sedan kanske gå ut och beta med honom eller liknande så att han inte behöver vara själv!
Är faktiskt lite orolig över att han ska sova själv, inte direkt något jag rekomenderar, men vi får se hur det går! Första tanken var att sova i stallet med honom men sen kom tanken på alla dessa småkryp som kommer att hålla mig sällskap, inte jätte trevligt!

Igår red jag Twist, gick faktiskt super bra, hon var mjuk och fin och allt börjar falla på plats igen! Imorgon är det hopptävling på veda (ridskolecupen) och då funderar jag starkt på att ta henne!

Ska bli en riktigt mysig dag så jag taggar upp stadigt inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0