Fotjävel

Ligger här i sängen nu och kan icke sova för har stukat foten Medans jag vad ute och gick med några polare. Lät lite som om att leden gick av typ, men som den kämpe jag är så fortsatte jag gå i 50 min utan problem, men efter att ha suttit ner i 30 min hemma så började trycket öka och nu är den svullen, typiskt min fot...
Grejen är den att på två veckor har den varit med om mycket, bröt den dock 2009/2010 ( kommer ej ihåg) och efter det har den haft lite problem, men åter till de senaste två veckorna.
Jag ramlade ju på Bettan (min hoj), då vreds den om men lindriga skador så att säga, sen förra måndagen så ramlade jag av twist och landade på den, och nu idag så vrickas den, vad är oddsen undrar jag ? Antagligen rätt höga för min del.... Jaja fan har ändå rätt hög smärttröskel, bröt ju foten utan att märka det, försökte gå på den och grejer oxh inte förrens dagen där efter åkte vi in till akuten för att se vad som stod på, då var den ju bruten utan att jag märkt det, men nu vet jag iallfall skillnaden på bruten och vrickad fot, alltid lärdom på något ställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0