Sjukt sugen

Är så förbaskat sugen på att tävla just nu!! Det var ett tag sen och jag känner bara att det är dax nu igen. Var ett himla bra tag sen jag tävlade hoppning, det var iof ett bra tag sen jag ens hoppade men det blir en sådan spänning inne på en hoppbana, ibladn lite för mycket spänning då jag har varit på väg att spy efter en runda ett par antal gånger, men det var på den tiden då jag inte kunde kontrollera mina never vilket jag kan nu! (NÖJD) ^.^
Dock vill jag bara tävla Twisten typ, är så fullt inställd på henne nu och ni vet när man bara vill utvecklas med den ponnyn/hästen man rider något så fruktansvärt mycket, och ja jag anser att man utvecklas tillsammans på en tävlingsbana väldigt mycket!
Nää förfan, tävla snart igen skulle sitta fint som en pizza kommer sitta i magen alldeles strax!

Twist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0