GOS

 
Måste konstarera att jag har varit i stallet (hos Kvirre) sent dom senaste dagarna, då har jag varit där och gosat i cirka 1 och en halv timme och han har verkligen uppskattat det. Ett exempel är att när jag kommer så brukar jag slänga in lite hö som han kan tugga på, förut brukade han inte lägga märke till mig då men även fast jag slänger in hö nu så står han inte och äter utan han ska stå och små naffsa på mig, hålla koll på vad jag gör i stallet och han vill liksom vara med på ett helt annat sätt än vad han ville förut, ganska mysigt faktiskt!
Detta beror nog delvis på att han står själv nu som han gjort i 2 månader men nog även för att jag har lagt ner tid på att gå ut och gå med honom, att borsta och gosa med han i 1timme varje dag, tycker att det är jätte mysigt faktiskt, vi har redan ett väldigt starkt band i ridningen men vill få stärka det från marken, får se om det fortsätter på samma spår! :D
Såhär mysis kan han vara ibland
Och såhär suris kan han vara ibland
 
 
ËN GRIS
 

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

sv: Jo, eller jag och min syster delar!
Riktigt fin blogg och häst, hoppas allt fortsätter gå bra :)

/ryttarnaL

Svar: Åh vad härligt!:)Tack så mycket och detsamma!:)
None None

2012-12-03 @ 08:12:13
URL: http://ryttarnaL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0