Nov. 17, 2012

Jag är nu påväg hem från ridturen och det var lite kul för en kvinna med en liten ponny såg att jag skulle fortsätta samma väg och frågade om jag ville rida med henne, självklart sa jag ja!

Vi små snackade lite och så visade det sig att i Lördags hade hennes dotter hopptävlat på Veda , och jag var funktionär då, så började smått börja minnas ponnyn och vi pratade lite runt det sedan frågade hon mig om jag var där i Söndags och jag svarade då att jag tävlade.
Hon blev lite exalterad och började fråga men "Gud vem var du av alla?" Jag svarade att jag hade rött släp och sådär, och då kom hon genast på och sa "jamen du red ju till Titanic!! Då garvade jag lite och sa ja juste! Och tidigare hade jag nämnt att han var travare så hon sa "'men jahaa han såg ju inte alls ut som en travare, han var ju jätte fin!!"
Då blev jag lite gladare faktiskt att hon kom ihåg oss och faktiskt sa att det såg trevligt och vackert ut, en människa jag aldrig träffat liksom? Haha så idag var världen ganska liten faktiskt men kul att höra från någon man inte känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0