Inlägg då

Sorry för ingen bloggning men denna vecka har jag varit hos Kvirre varje dag vid 5 och ridit/longerat, sedan har jag fodrat han osv.
Han har varit super fin i ridpassen och även i longeringen!

Han verkar faktiskt trivas själv men kommer nog bli glad när nya kompisen kommer vilket är ganska så snart ändå förhoppningsvis! Då får även jag lite nya utmaningar! :D

Igår red jag pepsi på morgonen det gick halvdant och tänkte faktiskt stryka på får tävlingen den 14 oktober för jag känner inte att jag vill tävla när det inte känns helt 100!
På kvälls lektionen red jag Alladin, vi höll hus ute på utebanan! Han var fin i traven men började hoppa och studsa i galoppen vilket jag tyckte var obehagligt som fan ,han är ju en väldigt stor häst...

Idag har jag sovit till klockan 1, gissar på att jag har varit helt utmattad och sov tills nu, skönt ändå! Ska till Kvirre snart och rida ut, stört fint väder!!
Sedan ska jag in till stan med en vän och käka pizza hut!! Gudomligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0