Inte jätte aktiv

I know.. Men ibland så orkar man helt enkelt inte blogga eller har inget att blogga om, en blandning av både och för mig kan jag tala om för er. 

Förra veckan tog både jag och Kvirre det lugnt med lite roliga pass så som longering/kommunikations övningar och lite gos bara, denna vecka gåre lite segt, har inte så mycket motivation men av någon anledning så går den uppåt när jag sitter och läser hästbloggar, så det är alltid bra!

Tänkte denna dag bege mig iväg till stallet om en timma (16:00) för att rida ett litet ridpass i ridhuset. Juste har även fått en hoppsadel av min faster då hennes häst tyvärr gick bort för någon vecka sedan, rest in peace Abbe. <3 
Jag tror att den ligger ganska bra, dock har Kvirre inte gått lika bra under passen när jag ridit honom i den men kan helt ärligt tro att det är pga att jag har spänt för hårt, oooopsi... .. . . .

Annars så rullar det på som vanligt, inget mer sagt om hästen ska komma eller inte, får helt enkelt se. Kvirre trivs annars bra men tror han skulle uppskatta en liten kompis, det positiva är att han iallfall är mycket gladare nu när ja kommer, det är tummen upp gånger 1000! 

Har anmält mig och honom till KM någon gång i november, tänkte vara något i stil med Valentine's day, lite romantiskt och sådär, anledningen till varför jag valde det temat är för att han är väldigt fint i rött :D 

Juste min vanliga data är paj så den jäveln ska lämnas in imorgon i skolan så att jag kanske kan blogga lite mer snart också! hörs bröder!
 
 
Lite random bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0