Något jag inte klarar av

människor som håller saker för sig själva. Jag är en öppen person, jag delar med mig av tankar och andra saker till människor osv för att jag vill berätta om saker, saker som händer i mitt liv. Visst, jag berättar inte allt för alla men jag försöker, och sen när man får reda på att de man öppnat sitt hjärta till inte berättar saker till en själv, då blir jag förbannad rent ut sagt. Jag ger så mycket hela tiden men får aldrig något tillbaka, visst blir man irriterad och ledsen ibland men det här får ju mig att inte vilja berätta saker till andra, varför ska jag dela med mig av mitt liv när dom inte delar med sig av något till mig?
Människor som inte vågar säga saker till mig har jag ingen nytta av, jag vill inte gå ovetandes om saker, jag vill inte behöva läsa om saker som jag aldrig hade kunnat tänka mig att den personen skulle kunna skriva/säga, seriöst, antingen så ger vi oss båda till varandra eller så får det vara, fuck it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0