Åh gud

Solen skiner och det är varmt ute, vad gör jag? Jo ligger och vilar i mitt rum? Är jag helt lost idag kanske? Har på riktigt legat och vilat i 2 timmar nu för att jag var lite "små trött", Haha skärpning!

Ska alldeles strax ta bettan till stallet, (min Cykel) fast det är faktiskt lite pinsamt att komma rullandes på henne för hon gnäller så mycket-.- råkade sparka lite på henne och vips så börja hon gnälla, tror hon är lite sur eller har ont, går nog över!

Kvirre ska jag nog Longera i bara grimma, dels för att han ska vara avslappnad utan massa krimskrams som inspänningar osv, (vet själv att det absolut inte blir samma arbete som med men jag vill idag att han ska lyssna på min röst och kroppsspråk)samt röra lite lätt på sig!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0