Alladin-fredag

Igår när jag kom till stallet så stod det Alladin på schemat!
Han är en väldigt stor häst typ 172 cm hög kanske? Han är enligt mitt tycke en av dom snyggaste hästarna på Veda, om inte den snyggaste, det har jag tyckt ända sen han kom till ridskolan.

Han vad helt amazing att rida, vilken häst alltså.... Jag kan ju redan nu säga att jag inte vågade rida fullt ut men det vågar jag ju aldrig när jag rider ändå ;) Han var inte alls storriden som jag trodde att han skulle vara, han var liksom lagom! Dock är det svårt att rida med så många för han har ganska stort steg som man måste uttnyttja så att han går ordentligt framåt!
Dock blev han lite seg emot slutet vilket är ganska synd för då kan man inte lägga fokusen på det man vill.
Men jag tycker han var väldigt härlig och rolig att rida, ett stort + på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0