Direkt efter

Tävlingen så åkte jag hem och bytte om till svarta ridbyxor, haha kunde verkligen inte bara åka med vita ridbyxor till stallet , hatar vita ridbyxor förövrigt...

Möttes av en gnäggandes Kvirre som jag tror var glad att se mig, dag 2 han står själv, han verkar klara sig bra hittills.

Valde att byta bett idag, jag har känt att det mindre bettet jag bytte till var för skarpt för honom, han blev lite som en stel åsna...
Så jag bytte tillbaka till mig tjockare tvådelade bett och så var vi on the right track igen, han var gudomlig!!
Höll käften ganska så mycket stängd faktiskt, super!

Red först på volten men den är så liten så ville få lite mer tryck och fart i honom vilket ängen fixade!:D
Nej Me han var jätte fin, kändes väldigt bra!

Efteråt så smörjde jag lite grejer och gjorde lite trickövning på amatör nivå, typ att han ska lyfta på benet när jag nuddar med spöet lite, han var dutti!
Tog även lite bilder på hur stallet ser ut, det kommer här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0