Fredag-Fanta

Igår på hoppningen så fick jag lilla älsklings Fanta!
Hon var faktiskt väldigt bra på framridningen, travade snällt över alla bommar och galopperade över dom när det var dax, med andra ord så var hon väldigt modig i början av lektionen vilket hon inte alltid är...

Men så fort ridläraren Malin höjde hindret till typ 30cm? Nej då skulle hon inte vara med längre, vägrade att gå i närheten av hindret, stannade typ 10m innan och började bråka, men då fick jag faktiskt ta till spöet några gånger tills hon hoppade, vilket hon gjorde efter ett par antal backningar och stegringar. Sen hoppade jag banan bakom Michelle och Rafiki en gång men efter det så testade jag faktiskt att hoppa 3 hinder själv och hon hoppade dom? Då vart jag extremt nöjd för det är inte ofta hon hoppar själv faktiskt!

Men over all så vart jag jätte nöjd på lektionen för jag tycker att det är ruskigt kul att rida henne, hehe!

Hittade tyvärr ingen bild på henne då jag mobilbloggar, får bli en på mig och Kvirre istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0