Fredag-hoppning

Denna fredagen fick jag faktiskt inte Fanta utan jag fick en stoooor häst som heter Toy!

Jag tyckte att han hade en extremt skön trav att rida lätt i (haha) men det var inte riktigt min typ av häst i överlag, han var stor att Rida..

Men jag måste ändå säga att han är en trogen häst, hoppade allting även fast jag satt där uppe oh var jätte rädd, haha blir alltid rädd när jag ska hoppa en häst jag aldrig suttit på, iallfall när dom är så stora. Jag måste erkänna att jag red inte speciellt bra, jag var på riktigt rädd men i stunderna när jag skärpte till mig så hoppade han faktiskt riktigt bra, lite osammanhängande men det är jag van vid!
Men tror iallfall att om jag fortsätter att hoppa honom så kommer jag att tycka att det blir allt mer roligare och roligare när jag ruffar till mig och rider på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0