Kvirre-Bilder

Igår red jag på volten med min fina kille (Kvirre alltså, ingen pojkvän här inte) och när jag kom dit så var det ett litet russ och en liten shettis som red på den också ifrån 4H gården, så söööta! Men även fast den är så liten volten så frågade jag om jag fick rida med dom vilket de inte hade något emot så lilla shettisen travade bara när Kvirre travade, det var så gulligt!
Kan ju inte direkt säga att jag red jätte seriöst men mysigt var det! :DLägger upp lite bilder
 
 

Min ehm kamera man... Och finnegan :D

Lilla sötnosen såg kamera mannen sitta i gräset och fota med blixten på, då blev han nyfiken!
 

Mina två kompisar, så söta:')
 

Jag vet bilderna suger, men vafan det är något iallflal!
 

Fin halt iallfall...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0