Kvirre-Oktober

 
Det som nu framför kommer att hända är att Kvirre kommer att stå själv i stallet igenom hela Oktober. Jag har känt väldigt mycket för detta och varit hyfsat ledsen för, vem vill att sin häst ska stå själv? Men det som gör att man håller humöret uppe är att  jag vet att den där nya hästen kommer att komma någon gång, så det känns skönt.
Varför den nya inte kommer tidigare är för att den har ett föl som måste avvänjas först, och varför min kusin inte kan ha kvar sin häst är för att då kommer hon mista sin nya stallplats. Visst kan jag tycka att det är surt att Kvirre ska komma i sista hand men samtidigt så betyder det bara att jag får spendera mera tid i stallet och försöka hålla han social så ofta jag kan, inget jag direkt tycker är jobbigt utan kul.
Men det kommer nog att bli bra i slutändan, bara att få livet att rulla på!
 

 Min lilla gris. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0