Kvirrelutt<3

Kom till Kvirre idag vid halv 4, gosade med honom, tog bort alla de äckliga flugäggen från hans ben som jag förövrigt tycker är JÄTTE JOBBIGA, dom är så små och så ska man få tag på typ 50 st? -.- Tror iallfall jag fick bort de flesta...
Red på ängen idag, den var så förbannat blöt så kunde bara rida längs kanten, men det funka bra det med! Ibland kan jag känna att det är nyttigt att rida i stoooora vattenpölar för då får dom oftast lite mer tryck i sig!
Juste sa ju att tävlingen var om 2 veckor och att det var därför jag började få ångest, men det stämde ju inte då min mamma ringde och sa att den är om 6 veckor, då släppte pressen lite och jag är på banan igen!

Sitter just nu och kollar på awkward och äter gotteligottgott, popcorn, dipp och lite nyttiga grönsaker... och det äter jag inte bara för att "jag vill välja det nyttiga alternativet", vi hade enkelt inga chips hemma-.- men grönsöker är ju gott med dipp!!
Foto
Lilla grisen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0