Om man ska vara sån

Den 14 Oktober är det dressyrtävling på Veda, jag som gått runt och trott att det var den 25 Oktober. I och med att jag nu har insett att det är helgen efter den här som kommer så börjar jag bli lite nervös, då jag varken känt att jag ridit Pepsi på länge, och nu när jag gjorde det förra tisdagen så gick det väl inte jätte bra kanske, och jag kan inte programmet. Visst det går att lära in osv (SÅKLART) men jag är inte så taggad längre, dels för att jag aldrig tävlat mot andra riktiga Privatekipage och ja, det gör mig lite nervös då jag känner att jag inte har koll på hur jag ska rida Pepsi inne på banan.
MEN jag har några gånger kvar att fixa till saker och ting. Får tänka som jag alltid gör, att bara ha kul, det blir så mycket enklare då, KOM IGEN NU HJÄRNAN, tänk HA KUL.
 

Det här är kul, kanske ska jag ha SÅÅÅ kul inne på banan

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Hej:) Nu har vi dragit vinnarna på helgens blogg! Vart det du? <3
http://syrrornaenstrom.blogg.se/2012/september/vinnarna-av-helgens-blogg.html#comment
kram

2012-09-02 @ 16:56:31
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0