Varit hos älsklingen!

Åh hatar ju när man ska mobil blogga för att man är lat och så funkar det inte att ladda upp bilder så måste man ändå logga in på datan och slänga iväg ett inlägg!

Ska dra en kort förklaring varför jag inte bloggat så mycket nu, jag har ett tråkigt liv, that's it. Har knappt något att blogga om liksom... menmen, det går att leva med!

Idag fick vi sluta skolan tidigare, så vad gör man inte? Jo man åker till hästen, eller iallfall jag då det ändå är på vägen hem, passade på att longera lite! Han var väldigt fin, harmonisk och fokuserad, han var väldigt fräsch i gångarterna idag också, hade snodd för en gångsskull och han går väldigt fint då, framförallt snygg att kolla på!!

Det var lite roligt för att när jag longerat i 10 min så kommer det en bild in på volten, ut hoppar 7 gubbar som ska klippa gräsmattan som är precis bredvid volten, 7 gubbar sätter igång sina mackapärer (så som gräsklippare osv), och kvirre bara kollar lite, spännande var det såklart men när jag sa åt han att sätta igång igen så var det inga problem. Gräsklipparna lät så högt så att jag själv inte kunde höra min egna röst, men Kvirre var fokuserad och skötte sig jätte bra, han var cool lugn, det gillar jag!!


Två av gubbarna

Snyggingen
 
Åh iväg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0