Western

Någonting jag faktiskt är väldigt intresserad av är western, jag skulle lätt vilja åka till någon ranch och rida western varje dag och ha min alldeles egna westernhäst! En helt klar dröm jag har, vet inte riktigt varför jag fastnat för det ridsättet, det känns så kravlöst och mycket kontakt mellan häst och ryttare.
Jag skulle nog inte klara av att se kalvar brännmärkas och såna saker som händer på en ranch men ja jag vill ha min egna häst som jag rider med till horisonten.
Har alltid varit ganska chillad av mig och kan inte tänka mig något mer chill, på med cowboy hatten och rid iväg, haha det är så jag!
Eller tänk att kanske t.o.m äga två stycken westernhästar? Gud så coolt det skulle vara och KUL, skulle dock vilja på någonstans i USA och ha dom, lite mer känslan ni vet ;)
Nää fasen, någon gång ska jag bege mig till en ranch här i Sverige och testa på, om det passar så tar jag mitt pick och pack och drar!
 
 

NOMNOM
Jag vill också :(

Typ min utsikt när jag flyttar

Ja men faktiskt, skulle lätt kunna bo sådär, med maaaassa hästar ute på prärien, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0