Fredags ridningen

 
Alltså åå, är så himla glad fortfarande för fick rida Ludde igår. Han är på riktigt den finaste ponnyn jag ridit, känner en liten extra kärlek till honom faktiskt.
Blev ju inte sämre av att allt kändes perfekt, vi arbetade ihop som ett team och det har aldrig känts så bra faktiskt, blev så hima glad efteråt. Behövde verkligen en sån där sjukt bra känsla och lektion, och nu fick jag den! Om jag fick välja så skulle jag rida honom varje fredag eller ännu bättre ta med honom hem, haha fast det lär ju aldrig hända.... Han är liksom den, eller vet inte hur jag ska förklara, men känner ett väldigt starkt band till honom både från marken och vid ridning, lycklig är jag iallfall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0