att börja med...

så vill jag be om ursäkt för att jag ej varit aktiv här på bloggen, men har spenderat 1 vecka i Frankrike och glömde på något sätt att skriva in det här på bloggen..? dum. 
 
Jag har haft det otroligt bra med fint väder och härliga dagar/kvällar, men det är faktiskt skönt att vara hemma igen och få träffa hästarna, och alla andra såklart!.. 
 
På Onsdag börjar skolan igen, går ju att diskutera hur  jag ska komma upp ur sängen på morgonen, får typ skaffa mig elstötar eller något sådant, min enga slap-man kanske.. Otrolig jävla omställning att gå till sängs vid 04:00 och gå upp 12-13:00 på dagen till att gå till sängs runt 11 snåret och upp igen vid halv 8, aja det går bra. 
 
Tänkte försöka rida lite ikväll om vädret tillåter (VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SNOR VÄDER???) .Annars äre bara på med galonnerna och regnjackan och bege sig ut, man får ju inte vara kinkig.. 
 
Slänger upp lit mobilbilder, hörs
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0