2013

Så mycket har hänt detta år, mest positiva saker såsom att jag kom i kontakt med NH och fick hem Schatal till mig i somras. 
Och att Kvicken håller sig frisk trots sina 21 år fyllda gör mig så fantatiskt glad, får mig att tro på att han håller många år till. 
När jag tänker på 2013 är det dom två sakerna jag tänker på, att Schatal är hos mig och Kvicken samt att jag kom i kontakt med NH, det är det som har satt spår i året 2013. 
 
Jag har mognat och försöker hålla de relationer jag har nära, vilket jag också har gjort. Detta år har inte innehållit sådär jätte mycket konflikter osv, jag har mått bra i överlag. 
 
Kan inte klaga på detta år men hoppas såklart att 2014 ska innehålla mer av vad jag vill jobba med osv när jag går ut skolan, kommer bli ett minst sagt jobbigt år men även ett skönt för det är efter studenten jag får börja leva och utgå efter mina egna val, no limits. 
 
Har egentligen inga nyårslöften förutom att jag vill umgås med hästarna mer. Haha det låter så himla töntigt men det är något jag vill, verkligen bara vara med mina 2 grisar och få närmare kontakt med dom, men som sagt, förhoppningsvis är det något jag KOMMER att kunna förverkliga i sommar. 
 
Helt klart en av de bästa låtarna detta år
 
Önskar er alla ett gått nytt år! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0