Åh gud

Planerna att rida denna helg gick åt helvete. Min tanke var att stanna hemma både fredag och lördag, gå och lägga mig tidigt och sen rida tidigt, men ack så annorlunda det blev. 
Slutade med att jag somnade klockan 6 på morgonen på fredagen natten till lördagen, igår gick jag och en kompis på hemmafest och det slutade med att jag kom hem klockan 4 på morgonen, hmmm... 
SÅ, detta slutade alltså med att jag var alldeles för bakis idag ( och då menar jag att jag inte ens känt mig levande) men gick upp klockan 11 för att åka till stallet och lassa av alla balar hö. Det tog inte så lång tid så när jag kom hem igen gick jag och la mig och sov till klockan 4, börjar äntligen känna mig som en människa igen. 
 
Men nu är det bara en vecka kvar i skolan och sen har jag lovat mig själv att ta tag i att komma till stallet runt 12-1 för att hinna med
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0