äntligen

Min data är nu fixad och funkar prima. 
 
Den hade ett litet problem, dvs att den frös och man kunde inte röra pilen eller få kontakt med skärmen överhuvudtaget, jobbigt med andra ord då jag inte kunde göra något i mer än 5 minuter innan detta skedde. 
 
Dock resulterade detta i att skolan behövde rensa hela hårddisken och nu är allt borttaget på datan, så som bilder, spotify, m.m. Alltså är dom ända bilderna jag har på hästarna och mig här på bloggen, och det är ett fåtal men det ska nog räcka tills jag får för mig att jag vill ha nya bilder igen. :) 
 
Nu ska nog bloggen komma igång lite mer igen då jag kan skriva bättre inlägg och längre inlägg i och med att skärmen inte kommer att frysa 24/7!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0