Det är en slags frustration

Jag nämnde här kort på bloggen att jag skrittade ut Schatal en stund i lördags? 

Det jag glömde säga var att dagen efter hade han inte skitit eller ätit upp sitt hö. 
Min första tanke var, fan, var det för att jag red? Tänk om det gjorde ont? Tänk om han inte var redo? M.m. 

Jag tog in dom vid halv 6 den dagen för att se hur han mådde. Han tog lite fibergi som jag gav honom lite av sitt hö, men något stämmer inte helt. 
Igår hade han bajsat men inte ätit på sitt hö, vilket han brukar. 

Känns så himla surt att vi inte kom iväg till kliniken för att förhoppningsvis hade jag fått reda på ett och annat då. Jag är i ett stadie nu när jag inte riktigt vet hur jag ska göra med ridningen eller något annat, och det känns både jobbigt och frustrerande, men det känns ändå bättre att göra för lite än för mycket. 

Allt jag vill är att få reda på vad som är fel, för något är det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0